صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / یکی از طرفداران The Last of Us Part 2 اثر هنری زیبا و منحصربه‌فردی را خلق کرده است

یکی از طرفداران The Last of Us Part 2 اثر هنری زیبا و منحصربه‌فردی را خلق کرده است

یکی از طرفداران The Last of Us Part 2 اثر هنری زیبا و منحصربه‌فردی را خلق کرده است

اثر هنری زیبا و خیره کننده یکی از طرفداران The Last of Us Part 2 مثل یک پوستر رسمی برای کاور این بازی به نظر می‌رسد.

تاکنون کانسپت‌های هنری و پوسترهای زیبا و دست‌ساز متعددی با موضوع بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 منتشر شده که بعضاً به شماری از برجسته‌ترین موارد آن اشاره داشته‌ایم. هنرمندانِ علاقه‌مند و بااستعداد زیادی با ارائه‌ی آثار ارزشمند خود، عشق و علاقه خود را نسبت به این بازی تأثیرگذار و پرطرفدارار ابراز می‌کنند. از طرفی اکانت توییتر استودیوی ناتی داگ نیز هر هفته اقدام به انتشار شماری از زیباترین آثار طرفداری خود می‌کند.

جدیدترین مورد از این آثار هنری، یک پوستر بسیار زیبا و چشم نواز با جزئیاتی مثال زدنی است که برخی از تصاویر نمادین The Last of Us Part 2 را به تصویر می‌کشد. این نقاشی سیاه‌قلم، توسط یکی از طرفداران هنرمند این بازی به‌نام کیدن سوارت (Kaden Swart) خلق شده است.

استودیوی Naughty Dog، به‌عنوان توسعه دهنده مجموعه The Last of Us، این پوستر طرفداری را به‌عنوان قسمتی از نمایشگاه هفتگی آثار هنری طرفداران، در اکانت رسمی خود در توییتر منتشر کرده است. همانطور که اشاره شد، خالق این اثر هنری زیبا، شخصی به‌نام کیدن سوارت است که در توضیحات خود اظهار می‌کند که در ابتدا اصلاً قصد نداشته تا این نقاشی را به نمایش عموم بگذارد. ظاهراً دوستان او این اثر را چندان خوب تلقی نمی‌کردند. کیدن سوارت برای طراحی جزئیات این اثر، نزدیک به پنجاه ساعت وقت گذاشته و این پوستر زیبا را از شماری از صحنه‌های مهم The Last of Us Part با حضور شخصیت‌های الی و چهره سالخورده جول به تصویر کشیده است.

برای خلق این اثر تنها از جوهر و یک تخته بریستول استفاده شده که نوعی تخته کاغذی و بدون هرگونه پوشش ثانویه است که معمولاً برای پیاده‌سازی طرح‌های فنی، پروژه‌های مصور و طرح‌های هنری کامیک بوک‌ها استفاده می‌شود.

 

The Last of Us Part 2

لینک تصویر با کیفیت بالاتر

مهارت‌ها و توانایی مثال زدنی کیدن در این سبک از نقاشی منجر به خلق یک اثر هنری زیبا و خیره‌کننده شده که به جرأت می‌توان گفت برای استفاده روی جلد آلبوم موسیقی متن The Last of Us Part 2 کاملاً مناسب خواهد بود. امیدواریم که این اثر هنری زیبا، به سپری کردن دوران سخت انتظار برای رسیدن جدیدترین قسمت این مجموعه کمک کرده باشد. اگر شما هم جزء افرادی هستید که بازی The Last of Us Part 2 را از فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کرده‌اند، به احتمال زیاد تا الان ایمیل سونی مبنی‌بر بازگشت مبلغ هزینه خرید به حساب شخصی یا اکانت مجازی این فروشگاه را دریافت کرده‌اید. این بازی، بعد از اعلام خبر تأخیر در زمان عرضه، از فروشگاه پلی‌استیشن خارج شد.

اگر تاکنون موفق به مشاهده طرح‌های هنری دیگری که قبلاً در ارتباط با The Last of Us Part II در زومجی پوشش داده شده نشده‌اید، می‌توانید با مراجعه با لینک‌های مقابل، به مواردی همچون بازسازی بخش‌هایی از The Last of Us Part II با گرافیک پلی استیشن 1 در بازی Dreams مدیا مولکول در PS4، طرح هنری زیبا و بامزه شخصیت‌های این بازی با حال و هوای Animal Crossing یا پوسترهای زیبایی که توسط طرفداران این بازی خلق شده نگاهی داشته باشید.

The Last of Us 2 ابتدا قرار بود تا در اواخر ماه می به‌صورت رسمی برای پلی استیشن 4 منتشر شود اما بعد از اعلام خبر تأخیر در زمان عرضه این بازی، تاریخ انتشار جدیدی برای آن تعیین نشده است. به محض انتشار اخبار جدید، اطلاعات مربوطه انعکاس داده خواهد شد. در ادامه با پوشش جدیدترین اخبار مرتبط با بازی جدید Last of Us با زومجی همراه باشید.

مطالب مرتبط