صفحه نخست / دسته‌بندی نشده / آموزش زبان انگلیسی در منزل – آنلاین بیاموزید

آموزش زبان انگلیسی در منزل – آنلاین بیاموزید

شما بعد از خواندن این مطلب یاد می گیرید که آموزش زبان انگلیسی در منزل را به صورت جدی و با روش های دیگری تجربه کنید که از هر نظر می تواند برای شما جذاب و لذتبخش باشد. کوچکترین کاری که شاید خواندن این مطلب برای شما انجام دهد این است که غیر از آشنایی با اصول آموزش زبان انگلیسی در منزل تلنگری به ذهنتان بخورد و خودتان را برای یک شروع طوفانی و یک تحول بزرگ در زندگیتان یعنی یادگیری زبان انگلیسی آماده کنید.

 

البته همینجا به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از دست روش های معمول و قدیمی خسته شده اید و حتی اگر از سر کنجکاوی می خواهید با آموزش زبان انگلیسی در منزل و متدهای آن آشنا شوید این مطلب را تا انتها بخوانید. ما به شما نمی گوییم که نظرتان را عوض کنید بلکه از شما می خواهیم که به یکی از بهترین گزینه هایی که امروزه جایگزین روش های سنتی فراگیری زبان انگلیسی شده است و آن را آموزش زبان انگلیسی در منزل می نامند فکر کنید.

 

متوجه خواهید شد که در یادگیری زبان انگلیسی و حتی گام های نخستین برای ورود به فرایند آموزش هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد و اتفاقا بر خلاف تصور شما این روند بسیار ساده بود و از هر نظر مقرون به صرفه است. بگذارید این قضیه را با یک داستان شروع کنم.

 

قصه مردی که زبان دوست داشت ولی زبان نمی دانست

 

فکر کنم نخستین تصور ما از زبان به یک تکه ماهیچه صورتی رنگ و خوشمزه مربوط باشد که از اسباب کله پاچه محبوب خودمان است و اتفاقا در مواقعی باید آن را جداگانه سفارش داد.

 

حتی طعم این تکه گوشت هم با بقیه فرق دارد آقای میم ما نیز تقریبا یک هفته صبح روزهای پنج شنبه که تعطیل هم بود سری به کله پاچه سیرابی محله شان می زد یک دست کله پاچه گوسفندی به همراه زبان و سردست خوشمزه و آبدار را سفارش می داد و نوش جان می کرد.

 

اتفاقا او از شیفتگان این بخش از کله پاچه بود و زبان را خیلی دوست داشت. اصغر آقا کله پز هم همیشه هوایش را داشت. پدر آقای میم که یک حجره دار قدیمی بود فوت می کند و برایش املاک و مستغلات زیادی بر جا می گذارد و آقای میم یک شرکت بازرگانی که کارش صادرات خشکبار به خارج از کشور بوده تاسیس می کند.

 

از همان اول کار خدا به کارش برکت می دهد و چون آدم صادق و دست پاکی بوده خیلی زود به سود کلانی می رسد.

 

مجبور می شود در بعضی مجالس و محافل خارج از کشور با تجار و بازرگانان سایر کشورها شرکت کند. وقتی یک روز در همین مجالس تنها می ماند متوجه می شود که بیشتر حاضرین با زبان انگلیسی صحبت می کنند و آقای میم بیچاره که دیپلم قدیم داشت لام تا کام چیزی نمی داند که بتواند جوابی به آنها بداند یا در بحث هایشان مشارکت کند.

 

حتی کار به جایی می کشد که فکر می کند بقیه دارند بر علیه او تبانی می کنند یا می خواهند بلایی سرش بیاورند. بعضی وقتها هم حس می کند دارند دستش می اندازند یا او را مسخره می کنند. بنابراین تصمیم می گیرد همین که به ایران برگردد در اولین فرصت یک مترجم زبده استخدام کند تا سرش بی کلاه نماند.

 

یادگیری زبان در منزل

 

پیشنهاد طلایی

 

وقتی آقای میم داستانش را در جمع دوستانش تعریف می کند یکی از آنها پیشنهاد می کند که به جای استخدام مترجم چه بهتر که خودش انگلیسی را یاد بگیرد.

 

آقای میم اول خنده اش می گیرد ولی وقتی به آن ماجرای تلخ فکر می کند عزمش را جزم می کند تا حتما انگلیسی را یاد بگیرد و زمانی که با روش آموزش زبان انگلیسی در منزل آشنا می شود که نسبت به سایر روش ها مزایای ویژه ای هم دارد تصمیم می گیرد تا در اولین فرصت کارش را شروع کند.

 

بعد از گذشت حدود ۶ ماه آقای میم توانسته است با استفاده از این پیشنهاد طلایی دوستش به راحتی با شرکایش در کشورهای دیگر صحبت کند و هنوز هم در دوره های آنلاین آموزش زبان انگلیسی در منزل شرکت می کند و اتفاقا یکی از بهترین شاگردان این دوره ها به شمار می رود. هر چند هنوز هم زبان را دوست دارد ولی به فکر یادگیری زبانش هم هست.

 

می خواهیم بگوییم البته که شما هم می توانید. فقط کافیست اراده کنید.

 

ایده بگیرید و شروع کنید

 

داستان آقای میم می تواند یکی از نمونه هایی باشد که شما را ترغیب کند تا آموزش زبان انگلیسی در منزل را به عنوان یکی از روش ها و اسلوب های نوین یادگیری جدی بگیرید و دست از روش های کسالت آور و منسوخ گذشته بردارید. امروزه زبان انگلیسی به عنوان نخستین زبان ارتباطی در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است.

 

یادگیری این زبان در کنار سایر زبان های خارجی شاخص در کل دنیا به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شده است که از همان دوران کودکی تا سنین مختلف می توانند آن را یاد بگیرند و با سیار افراد در نقاط مختلف جهان ارتباط برقرار کنند.

 

فراگیری زبان انگلیسی که در سطوح مختلفی انجام می گیرد در نوع خود باید ضابطه مند و دارای قواعد مشخصی باشد. وجود آموزشگاه ها و مراکز متعدد و مختلفی در این زمینه می تواند انتخاب شما را دشوارتر سازد. حضور مرتب و یا منظم در کلاس یا هزینه های ایاب و ذهاب و هزینه های دیگری که صرف یادگیری این زبان می شود نیز به نوبه خود می تواند از جمله مشکلاتی باشد که در روش های سنتی آموزش زبان انگلیسی با آن مواجه می شوید.

 

قطعا نشستن و لم دادن روی مبل یا کاناپه اتاقتان و استفاده از یک سیستم رایانه یا لپ تاپ که امکان پخش آنلاین را داشته باشد و بتواند به صورت مجازی شما را در دوره های آنلاین و آموزش زبان انگلیسی در منزل یاری دهد بسیار لذت بخش و از هر نظر توجیه پذیر به نظر می رسد.

 

احساس امنیت خاطر و نیز حضور در منزل یا دفتر کارتان می تواند در تقویت یادگیری زبان انگلیسی به شما یاری برساند. البته لازم است تا یک سایت معتبر یا حرفه ای را در این زمینه پیدا کنید و استارت بزنید.

 

پیشنهاد ما سایت آموزش آنلاین همیار زبان است که می توانید با مراجعه به این سایت از خدمات آموزش زبان انگلیسی در منزل از سطوح مبتدی تا پیشرفته بهره مند شوید.

 

انگلیسی در منزل

 

 

امروزه دوره های آنلاین و یا مجازی به شیوه های مختلفی و از طریق پیام رسان های گوناگونی از قبیل واتس اپ، تلگرام، اسکایپ و سایر مسنجرها انجام می گیرد. معمولا با توجه به انتخاب سایت مربوطه و نوع کارایی این نرم افزارها و یا پیام رسان های مربوطه انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

 

ترجیحات هر سایت در مقایسه با سایت های دیگر متفاوت است و این امری طبیعی است. سایت همیار زبان نیز از مسنجر اسکایپ در آینده ای نزدیک به منظور بهره مندی عزیزان و مشتاقان دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل استفاده نماید.

 

نصب نرم افزار ویدئو کنفرانس نیز می تواند در مکالمات گروهی و حضور در این دوره ها به شما یاری برساند و یکی از کاربردی ترین نرم افزارها به منظور آموزش زبان انگلیسی در منزل به شمار می رود.

 

۵- برگزاری آزمون های مختلف:

اگر جزو شرکت کنندگان در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل نیستید و می خواهید صرفا به منظور تقویت و شرکت در آزمونهای معتبر بین المللی از قبیل آیلتس و یا تافل از خدمات سایت های معتبری چون همیار زبان بهره مند شوید می توانید در دوره های تقویتی مرتبط با این آزمونها شرکت کنید و به نتایج درخشانی دست پیدا کنید.

 

 

نکته: آموزش زبان انگلیسی در منزل صرفا به علاقمندان فراگیری این زبان محبوب که به صورت آزاد وارد این فرایند شده و مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشته اند نمی شود بلکه کلیه کسانی که به نحوی با این جریان در ارتباط هستند به عنوان مثال دانشجویان کارشناسی ارشد و یا دکترا که باید آزمون های تافل را طی کنند یا کسانی که درصدد مهاجرت و اخذ اقامت به خارج از کشور هستند نیز می توانند در این دوره ها شرکت کنند.

 

این افراد غالبا مشتاق هستند تا دوره های آیلتس را که به نوعی هم رده تافل می باشد را سپری نمایند نیز می توانند در سایت های معتبری چون همیار زبان ثبت نام نمایند. آزمون آیلتس از جمله آزمون های مورد تایید دانشگاه کمبریج انگلستان می باشد که با همکاری موسسه آیلتس استرالیا این آزمون برگزار می شود.

 

کاری که شما انجام می دهید فقط انتخاب یکی از دو نوع آزمون می باشد و بقیه را باید به تیم های تخصصی آموزش زبان انگلیسی در منزل بسپارید. قطعا با شرکت در این دوره ها قادر خواهید بود تا نمرات مناسبی را از این آزمون ها کسب کنید. خودمانی تر بگوییم انتخاب از شما پیگیری و آزمون از ما. می گویید نه، همین امروز می توانید امتحان کنید و نتایج شگفت انگیزش را ببینید.

 

آموزش انگلیسی در منزل

 

۶-ارائه مدرک :

 

پروسه آموزش زبان انگلیسی در منزل به همین جا ختم نمی شود. در واقع شما پس از ثبت نام و طی سایر مراحل یادگیری با توجه به سطوح مورد نظر مدارک معتبری را متناسب با کارایی و قابلیت هایی چون گفت و شنود، قواعد دستوری یا گرامر و تسلط بر واژگان زبان انگلیسی اخذ می کنید. این مدارک از هر نظر معتبر بوده و می توانید روی آن حساب کنید.

 

در واقع با توجه به این که آموزش زبان انگلیسی در منزل منطبق با استانداردهای آموزشی جهان در ایران نیز ارائه می شود در نتیجه باید مدارک مورد نظر نیز از این حیث معتبر باشند.

 

سایت های معتبری مانند همیار زبان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و پس از طی دوره آموزش زبان انگلیسی در منزل و قبولی در آزمون های مربوطه مدارک مرتبط را به شما تقدیم می نمایند.

 

در واقع این مرحله از برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل به تلاش شما و نوع فعالیت شما در این زمینه ارتباط دارد. هر قدر بیشتر زحمت بکشید می توانید نمرات بالایی را از اساتید دریافت نمایید. هر چند نباید فراموش کنید که یادگیری بر اخذ مدرک اولویت دارد.

 

مزایای آموزش زبان انگلیسی در منزل

 

بدون شک همچنان که سایر روش های آموزش زبان انگلیسی در منزل از قبیل حضور آموزش دهنده در منزل یا تدریس خصوص همچنان به قوت خود باقیست و آموزش از این طریق به موازات نقاط قوت خود دارای معایبی نیز می باشد ولی باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در طی سالیان اخیر این نوع آموزش که به صورت آنلاین برگزار می شود با استقبال خوبی از جانب متقاضیان مواجه شده است. عمده دلایل و مزایای محبوبیت این روش و پرطرفدار بودن آن عبارتند از:
۱-جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی
۲-مقرون به صرفه بودن
۳- عدم نیاز به خروج از منزل
۴-استفاده از منابع مختلف و معتبر
۵-تسریع روند آموزشی
۶-نظم بخشیدن به روند یادگیری
۷-بهره گیری از تکنیک های آموزشی زبان
۸-استفاده از اساتید مجرب و با سابقه
۹-تضمین خدمات آموزش زبان انگلیسی در منزل
در ادامه هر یک از این موارد به طور جداگانه برای شما دوستداران آموزش زبان انگلیسی در منزل تشریح خواهیم کرد.

 

۱-جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی

 

روش آموزش زبان انگلیسی به دلیل استفاده از اینترنت و دسترسی سریع به آن یکی از بهترین روش های موجود می باشد. در واقع شما برای این کار لازم نیست تا ساعت های متمادی را در کتابخانه ها یا کتابفروشی ها به دنبال منابع متعدد و غیر قبال دسترسی باشید بلکه فقط کافیست تا کمی حوصله به خرج دهید و زمان اندکی را به آموزش زبان انگلیسی در منزل اختصاص دهید.

 

اگر به خاطر داشته باشید در گذشته ای نه چندان دور استفاده از معلمان خصوصی در منازل صرفا توسط کسانی انجام می شد که از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بودند و به اصطلاح از اقشار مرفه جامعه به شمار می آمدند. شاید آن زمان کسی فکرش را هم نمی کرد که یک روز با ظهور اینترنت و فضای مجازی مباحثی چون آموزش آنلاین مطرح شود و عملا در بسیاری موارد این روش کنار گذاشته شود و یا به کمترین حد ممکن برسد.

 

هر چند نباید از این حقیقت هم غافل شد که حضور معلم در خانه یا محیط آموزشی هم به نوبه خود از مزایای دیگری برخوردار است. آموزش زبان انگلیسی در منزل از طریق آنلاین یکی از روش های محقق شده برای علاقمندان یادگیری زبان انگلیسی بوده که در بیشتر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

 

۲-مقرون به صرفه بودن

 

آموزش زبان انگلیسی در منزل نیازی به صرف هزینه های کلان و کمر شکن ندارد. شما می توانید با صرف مبالغی بین ۶۰ تا ۱۰۰۰۰۰ تومان در دوره های مختلفی که بدین منظور برگزار می شود شرکت کنید.

 

هر چند تا قبل از ورود اینترنت به چرخه آموزش زبان انگلیسی دانشجویان یا علاقمندان فراگیری زبان انگلیسی باید مبلغ هنگفتی را صرف خرید منابع قطوری می کردند که از تضمین کافی نیز برای قبولی دانشجو یا زبان آموز برخوردار نبود.

 

یعنی ممکن بود نتیجه مطلوبی که مورد نظر فرد بود حاصل نشود. در واقع وقتی فرد به این منابع دسترسی پیدا می کرد ضمن تحمیل فشار مالی وارد جدالی نفس گیر در این عرصه می شد که تضمینی برای موفقیت وی وجود نداشت.

 

ولی امروزه با دسترسی به دنیای اینترنت فرد فقط با یک کلیک ساده می تواند به دنیایی از اطلاعات دست پیدا کند و این بیشتر از یک روش معمولی به نظر می رسد.

 

شما می توانید آن را جادوی یادگیری لغات انگلیسی یا هر چیز شگفت آور دیگری بخوانید ولی مهم تر از همه این است که آموزش زبان انگلیسی در منزل واقعا خرج چندانی بر نمی دارد. فقط اراده شما را می طلبد و هزینه ای بسیار ناچیز.

 

شاید از این هزینه های ناچیز تعجب می کنید ولی باور کنید شما به راحتی می توانید با همین هزینه های اندک زبان انگلیسی را یاد بگیرید. طوری که بتوانید گلیم خودتان را از آب بیرون بکشید!.

 

یادآوری :

به شما پیشنهاد می کنیم اگر هنوز هم مردد هستید و نمی توانید در این زمینه تصمیم گیری کنید دست نگه دارید تا از سایر مزایای روش آموزش زبان انگلیسی در منزل نیز اطلاع پیدا کنید. به قول قدیمی ها ریش و قیچی دست خودتان. امیدواریم به تصمیم گیری منطقی در این زمینه دست پیدا کنید.

 

۳- عدم نیاز به خروج از منزل

 

در گذشته لازم بود تا شما به منظور فراگیری زبان انگلیسی در محل آموزشگاه یا مراکز مربوطه حضور پیدا کنید. یعنی باید ساعت های مشخصی را تعیین می کردید که با استفاده از تاکسی یا اتوبوس داخل شهری مسیرهای مشخصی را طی کنید.

 

این کار همچنان که خسته کننده به نظر می رسد البته می تواند در روحیه یادگیری و شرایط آموزش زبان انگلیسی نیز تاثیر بگذارد و به اصطلاح بار آموزشی را کاهش دهد.

 

آموزش زبان انگلیسی در منزل ولی در همان منزل و در اتاقتان یا هر جای دیگری که لازم باشد در کوتاهترین زمان ممکن و بدون استرس و تنش های موجود ناشی از خستگی ایاب و ذهاب روزانه انجام می گیرد.

 

به عبارتی شما می توانید با فارغ خاطر در این دوره ها شرکت کنید در حالی که پشت میز رایانه نشسته اید یا از طریق گوشی های هوشمند خودتان این روند را دنبال می کنید. در واقع با برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل به صورت آنلاین دیگر عملا نیازی ندارد که از منزل خارج شوید.

 

هدف از برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل نیز که یک آموزش حضوری و آنلاین به شمار می رود در واقع این است که شما در محیطی امن و با تمرکز بیشتر زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

 

۴-استفاده از منابع مختلف و معتبر

 

شما در روند آموزش زبان انگلیسی در منزل لزومی ندارد که منابع مشخص و گاه قدیمی را به منظور یادگیری تهیه نمایید. در واقع فضای این دوره ها به گونه ای است که منابع و روش های مختلفی برای یادگیری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

یعنی استاد یا مدرس صرفا به یک منبع بسنده نکرده و از منابع بروز جهانی و استاندارد جهت تدریس و ارائه در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل استفاده می کند. زبان آموز نیز می تواند به دلیل تنوع منابع به راحتی با متون و مطالب ارائه شده ارتباط برقرار کند و این قضیه در آموزش زبان انگلیسی در منزل از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

۵-تسریع روند آموزشی

آموزش زبان انگلیسی در منزل به صورت آنلاین ضمن آن که از هر نظر با استقبال خوبی از جانب علاقمندان مواجه شده است به دلیل انتخاب مضامین و منابع متناسب توانسته است روند آموزش را نیز شتاب بیشتری ببخشد.

 

یاد گیرنده به راحتی با منابع ارتباط برقرار می کند یعنی آنچه که در مکالمات یا قواعد و حتی واژگان تازه فرا می گیرد از حوزه محسوسات ذهنی او خارج نبوده و کاملا منطبق با سطح وی در نظر گرفته شده است.

 

در چنین شرایطی البته باید انتظار داشته باشیم که این روند از پیشرفت مطلوبی برخوردار باشد. این کار قطعا هم به تسریع و هم به تسهیل فرایند آموزش زبان انگلیسی در منزل یاری می رساند که در نوع خود بی نظیر است. از طرفی تجربه جدیدی در خروج از فضای یکنواخت و کسالت آور محیط های آموزش زبان انگلیسی شکل می گیرد که می تواند در نوع خود برای فرد بسیار لذت بخش باشد.

 

۶-نظم بخشیدن به روند یادگیری

 

قاعده مند بودن دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل و تعیین زمان های مشخص برای حضور در کنفرانس های ویدئویی یا فضای مجازی به طور کلی می تواند فرد را به نوعی به یک انسجام و نظم منطقی در این زمینه بکشاند.

 

بدین معنی که به دلیل کوتاه بودن زمان های آموزش فرد تمایل بیشتری به یادگیری و شرکت در این دوره ها داشته و می تواند از منابع و مطالب ارائه شده بیشتر بهره مند شود.

 

شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل و قرارگیری در این شرایط فرد دغدغه ها را ولو برای همان مدتی که در دوره حضور دارد کنار گذاشته و همین امر موجب می شود تا بتواند هنجارهای موجود در موسسه یا سایت آموزش دهنده را بپذیرد.

 

۷-بهره گیری از تکنیک های آموزشی زبان

برای شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل لزوما نباید متکی به کتاب یا مطالبی بود که اساتید در این دوره ها ارائه می دهند. البته خود اساتید این دوره ها نیز منابع متعددی را از طریق تکنیک های شنیداری و یا بصری مانند فیلم ها و سریال ها با زبان اصلی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند.

 

یکی از تکنیک های پیشرفته در این دوره ها اندیشیدن به زبان اصلی یا زبان انگلیسی می باشد. بدین معنی که فرد باید به تدریج در موقعیتی قرار بگیرد که افکارش را به زبان انگلیسی و به نوعی ذهنی شده ارائه کند.

 

هر چند به طور کلی شرکت کنندگان در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل اجازه ندارند تا به زبانی غیر از زبان انگلیسی صحبت کنند و این قرار گرفتن در موقعیت اندیشیدن می تواند یک نقطه قوت و مزیت استثنایی برای این دوره ها بر شمرده شود.

 

۸-استفاده از اساتید مجرب و با سابقه

تیم های تخصصی آموزش زبان انگلیسی در منزل از اساتید مجرب و با سابقه ای تشکیل شده است که از زبده ترین افراد در این رشته به شمار می روند. بنابراین با توجه به پربار بودن این دوره ها و شکوفایی استعدادهای ایرانی که ذاتا نسبت به آموزش دهی و آموزش پذیری مستعد هستند

می توان اطمینان داد که اغلب این سایت ها و موسسات آموزش دهنده زبان انگلیسی به صورت آنلاین از حضور افراد و چهره هایی موفق در این زمینه بهره می برند.

۹-تضمین خدمات آموزش زبان انگلیسی در منزل

موسسات و سایت های معتبری از قبیل سایت همیار زبان که در زمینه آموزش زبان انگلیسی در منزل فعالیت می کنند اغلب این خدمات را به نوعی تضمین کرده و به شما اطمینان می دهند که شما در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود تا ضمن افزایش واژگان زبان انگلیسی مکالمات انگلیسی و قواعد دستوری را در حد مطلوبی انجام دهید.

 

اگر شما از ما بخواهید
ما به شما خواهیم گفت تمام انتظاراتی را که شما از یک دوره آموزشی فراگیری زبان انگلیسی انتظار دارید می توانید به راحتی و با شرکت در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل برآورده سازید.
اگر ما از شما بخواهیم
به ما خواهید گفت که دیگر به تردیدتان پایان داده اید و از همین امروز در دوره های آموزش زبان انگلیسی در منزل که توسط سایت همیار زبان ارائه می شود ثبت نام خواهید کرد.

یقین داریم که پیش بینی ما درست از آب در می آید.

مطالب مرتبط